Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Friday 5 February 2010

Jahit Mata Lalat


Adusss...sakit kepalaku..berdenyut-denyut..Ini lah resam aku...selalu sangat migraine aka sakit kepala. Dah tak tahan sgt, pegi klinik, so ari ni aku dpt MC. Horee....!! Horey sebab aku boleh rest. Adam Haris pun aku hantar kat babysitter dia, tak larat aku nak ngadap mamat tu, dlm keadaan aku mcm ni, lasak tu....

Aku ni jenis tak reti duk diam. So walaupun tak sihat ni, aku gagahkan diri (memang gagah kut!..) untuk siapkan jahit mata lalat kat leher baju kurung aku....(tak paham la kenapa dipanggil mata lalat ye?..Tak rupa mcm lalat pun). Baju sendiri memang liat sket nak siap, asyik siapkan baju customer je..eh..azurina ade customer ke? Aha..azurina ambik tempahan sikit2, dari member-member ofis & kenalan-kenalan yg ramas mesra. So, sapa-sapa yang duk Seksyen 24 Shah Alam yang rasa-rasa nak cuba nasib suh azurina jahit baju, silakanlah..(Eh..promote pulak..em soriii...).

Ni aku berkesempatan snap gambar time jahit mata lalat baju kurung pagi-pagi buta ni..Tapi tak berapa clear..guna camera phone..Nampak tangan aje, tuan tangan...maluu ah! Sila abaikan tarikh kat dalam gambar ittew...Aku pun tidak mengertik mengapa 3 Februari jadinya..















0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...