Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Thursday 4 February 2010

Cokodok goreng



Hari nie as usual la, keje..keje..keje...lagi sehari nak mengharung jem di Fed Hway..sib baik ofis kat Subang Jaya aje...bila dah pindah Ara Damansara nanti, masak aku tekan brek minyak, brek minyak, nak mengharung jem menghala kws Ara plak...
Pagi ni aku rajin (rajin dr malam td sbnrnye..). Bila aku rajin, maknanya ada la bekal sarapan utk aku & hubby. Pagi ni aku goreng cokodok bilis je, simple tp menyelerakan & mengenyangkan...nyam..nyam..bak kata Adam Haris. Pepagi sempat gak aku shoot cokodok aku yg tgh mandi-manda dlm kuali tu...tp tak clear sgt..guna camera phone..jadi lah...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...