Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Tuesday 17 May 2011

Maternity Dress Leher Butang 5

Lately ni, saya sering dilanda penyakit M.. malas dan migrain.. 2 perkara yang cukup saya benci, tapi tak boleh dielak.... bab migrain jangan cakap la, bila dah kena langsung tak boleh nak buat apa.. makan ubat dan tido lah jawabnya..

Nak share lagi hasil kerja Azurina Indah.. maternity dress yang kedua sepanjang Azurina mengambil tempahan..

Tak nampak macam dress sebenarnya tapi lebih ke jubah.. saya pecahkan pola kat garis dada untuk melebarkan bahagian bawah. Kalau diperati balik, sebelah bawah tu sebenarnya cutting A line je. Baju tak ada zip, leher bulat dan ada 5 biji butang bungkus. Yess..butang bungkus lagi.. TQ naiz.. Tali ikat saya tak attach langsung ke baju, tapi saya attachkan ke butang di kanan dan kiri baju, so tuan tanah ada choice nak pakai tali ke tak..


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...