Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Saturday 14 May 2011

Aku dan Megi

Rutin biasa saya..cuti tapi tak cuti sebenarnya..pulun jahit baju-baju tempahan yang berlambak ni.. Isnin depan saya cuti, bermakna saya ada 4 hari, untuk tekan minyak habis-habisan tapi tak la laju mana, setakat 80km/j udah ler, perasaan cuak dan fobia eksiden kete tahun lepas masih fresh lagi (keluar topik dah)..

Malam tadi lepas makan malam lebih kurang pukul 8.30 mlm, konon-konon nak lepak-lepak manja kejap, berulit ngan bantal busuk dan bantal guling penyek, shedappp sangat.. tonik la kononnye, nak tekan minyak jahit baju kan.. sedar2 aje ada dunia dah gelap gelita dan mamat kecik kat sebelah aku tengah buat liur basi. Tengok jam dah pukul 1 pagi rupanya.. Wah..pengembaraanku tadi dah terlajak rupanya.. dari lepak manja ke buat taik mata :P

Saya gagahkan diri bangun dari tidur, berus gigi dan buat secawan milo untuk menghilangkan ngantuk.. Lapar pulak.. tengah-tengah malam macam ni alangkah sedapnya dapat makan megi.. Jadi.. apa tunggu lagi..Tara... complete dengan telur mata sekali.. NIKMATNYA....!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...