Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Tuesday 17 May 2011

Maternity Dress Leher ala Kimono

Saya ni tak dilahirkan dengan kekreatifan, maksud saya, tak cukup kreatif untuk mereka fesyen-fesyen.. cumanya mungkin lebih dari segi kesungguhan terutama untuk mencuba sesuatu yang baru.. sebagai contoh customer saya kali ni, mintak saya jahitkan baju mengandung 4 pasang, tapi fesyen baju diserahkan 100% kepada saya.. adusss..lemah den.. kalau saya diberi contoh fesyen yang nak dibuat, insyaallah akan saya usahakan sampai berjaya, tapi kali ni, segalanya bergantung pada saya.

Syukur la, saya ada stok buku-buku jahitan dan buku fesyen yang banyak.. ada jugak tempat untuk saya buat reference dan cari idea. Telek punya telek, at last dapat la idea untuk jahit dress mengandung dengan leher ala-ala kimono gitu. Kat bawah tu, macam biasa la pesen uniform ibu mengandung, kembang semangkuk. Thanks pada buku Rosita Jaafar dan nota dari Azura.


Dress ni takde zip.
Belah kimono tu saya jahit asing (tak sambung) so boleh bukak
supaya tak ternganga, saya jahitkan 3 biji butang katup
  

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...