Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Thursday 16 August 2012

Angka 3 dan 3 itu bertuah!!

Heheh... angka 3 dan 3 tu bertuah.. Tapi untuk hari ini saja. Hepi Befday to me!!
Lantak la orang lain tak ingat, janji kekasih hatiku ingat....Terima kasih kat kawan-kawan yang wish kat FB, saya tau u all wish pun, sebab dapat notification kat mail yahoo. Malas sungguh saya nak log in FB, banyak friend yang sakit jiwa, daripada saya ikut sakit jiwa, better tak payah login.

Hepi nye hari ni.. hepi sangat!.....
Hadiah sangat bermakna walau harga tak seberapa, better daripada dapat bunga yang boleh layu, coklat yang tambah berat badan, henpon yang valuenye esok dah jatuh... 

Dah lama saya 'eyeing' benda merepek nih, siap google bagai, tunggu bila laa menatang ni masuk malaysia..
Tau-tau aje kul 12 tengah malam, time aku syok bedengkur, cik abang kejut, bagi samting & wish my birthday...  HE SAID .....

Wah abang!!! I lap u...muah..muah..muah... apa jadi lepas itu?? rahsia..budak kecik tak bley tau!!

------------------------------------------------------------------------------------------
Inilah koleksi gambo menatang yang saya dah lama risik, tapi tak masuk2 mesia gak..

Kaler grey, pink & of course my feveret putih

Sungguh prihatin cik abang...tau cik isteri bekenan mende ni dah lama...
Nampak tak miow putih itu nak terjun macam pandalela rinong?

Ngeee......

Isteri :Anje nampak macam misi tak nanti?
Suami : Tak kisah la, janji anje sukeee

Sayang nak pakai, takut kena hujan, nanti demam lak miow tu




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...