Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Friday 28 October 2011

Glamer jugak Mama Yang ye..

Assalamualaikum..

Lepas Raya Haji cikgu-cikgu taska Adam ada konvokesyen ceremony untuk pelajar-pelajar Taski Abim. Cemana tah, cikgu-cikgu tu bole tau yang saya ni ambik tempahan jahit baju. Kemungkinan besar Adam dah pandai bukak mulut, promote kat cikgu-cikgu dia. Sudahnye, petang semalam saya terima aje la tempahan dorang, ala..jahit blouse simple jek. Tapi simple-simple pun mencabar gak, saya ni bukannye pro, amatur je. Jahit pun takde cikgu, suma ikut buku.

Yang sempat saya siapkan malam tadi, jahit butang katup untuk kebaya Mama Yang. Mama Yang ni babysitter Adam Haris dulu. Adam start masuk taska, sebab Mama Yang ni bersalin. Ni saya tepek kebaya dan kurung moden tempahan Mama Yang ni, katanya nak pakai masa kenduri kawen anak buahnye Dec nanti. Ekceli, baju-baju ni belum pasang span lagi, saya masukkan je dulu span kosong, nak tengok terletak ke idak.
Kain dah siap sulam. Ukuran ikut baju contoh.
Kain bawah pesen kipas belakang.

Cenggini la rupa bunganya.
Katanya beli online.

Pesen gambar senget ku kembali lagi


Kurung moden, songket bunga tabur.
Tatau nak snap cemana. nampak besar lak pinggang baju ni
Ukuran ikut baju contoh, kain bawah pesen kipas belakang


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...