Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Thursday 13 June 2013

Bahana mak bapak tak reti ajar anak

Sakit hati Tuhan je tau. Bila mak bapak tak reti ajar anak, macam ni lah jadinya. Kete aku pulak jadi mangsa. Mentang-mentang lah, kete AI ni MyVi lama je, suka ati je dicontengnya, dengan permanent marker pen merah pulak tu.

Mende ni dapat tau petang semalam masa En Asben nak keluar ambik Adam kat taska. Sama ada sengaja atau tak disengajakan, tiada maaf untuk budak/bapak budak/mak budak yang buat kerja kotor ni. Mustahil benda begini dilakukan oleh manusia yang belum berakal. Kalau buta huruf, takkan la reti tulis nama 'Azroy' kat cermin tingkap kete aku. Kalau dah sangap sangat nak jadi orang terkenal, pegilah buat jenayah besar-besaran, nescaya satu Malaysia kenal, tak payah susah-susah nak sign autograf kat kete aku!!

Ni snap cermin tingkap dari belah dalam

Pelik kan, banyak kete lain kat situ, apasal la kereta aku gak jadi mangsa. Ker ada komplot ek?


En. Asben yang tengah bengang sambil mensnap autograf orang tak ada otak
(Asben aku nampak muncet la, dah gumuk) 



Ni plak kat pintu. Kelihatan Adam Haris pun turut sama memerhati contengan di kete mamanya.
Cun jek en Asben mencangkung ek, sib baik la suar tengah tu tak tetas hahahah

## Memang perasaan geram membuak-buak ni. Kalau la AI dapat manusia yang melakukan perkara terkutuk ni, the end la hidup kau!!


Azurina Indah

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...