Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Saturday 14 January 2012

Setelah sekian lama....

Salam Sabtu... 


Lemau je rasa ari ni... maybe sebab start celik mata pagi tadi je, dok ngadap kain je... (p/s: lepas celik mata, mandi, gosok gigi & solat dulu taw..). Nampak kain macam tak banyak, tapi nak mengerjakan satu persatu, yang Maha Esa je tau betapa lemaunye saya.. Siap sepasang, ada lagi sepasang dan lagi dan lagi seterusnya.. Isy..tak baik mengeluh..ini rezeki dariNya..cuma kena berusaha sikit untuk mendapat hasilnya.. 


Saya kengkadang jeles tengok baju-baju yang dah siap..lawa je, tapiii OLANG punye!! Saya nak jugak..tapi jawapannya selalu memang tak sempat..


Disebabkan cuti Raya Cina nanti saya dan family ada plan, saya memaksa diri jahit selai untuk diri sendiri.. Ye la..kehulur kehilir asyik pakai T-shirt je, blouse2 yang ada semua dah 'kecut', dapat sarung paras ketiak je :P


Selongkar-selongkar gobok, jumpa la lain lycra 2m, plannya dulu-dulu memang nak buat blouse, tapi memandangkan badan asyik mengembang, plan asyik tertangguh..




Blouse biasa je, labuh 30" sebab tak potong bahu

Kononnye nak buat leher bulat biasa, terbabas plak..
tapi still selesa 

Hujung lengan getah je, simple :P
Disebabkan kain lycra ni kebiasaannye bidang 60", makanya ada lebih sket dalam setengah meter gitew..cukup sangat nak buat baju bebek saya... huhuhu..jangan tak tau, uniform peberet saya kat umah tau..cemana ghupenye?? sexy wooo..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...