Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Monday 9 January 2012

mmm....Hujung minggu yang millenium

Assalamualaikum...


Ntah hape-hape tajuk entri saya hari ni.. tergaru-garu kepala kejap, hujung minggu yang millenium...heheh...


Ekceli semalam pi lawat adik bongsu saya yang tengah mengikuti kem latihan PLKN kat Beranang.. nama kem ni Kem Millenium.. see.... sebab tu lah tajuk entri ni macam ni...



Alkisahnye...kem ni dulu tempat Diana Danielle berPLKN..hmm..ada aku kesah?? Yang penting tahap keselamatan kat sini, waktu melawat hari Ahad sahaja. Masa tengah tulis nama kat log book, memang saya peratikan, petugas-petugas akan memeriksa setiap beg yang bertutup. Kalau setakat bawak rambutan dalam 'kompek' dorang tak cek. Pada pendapat saya, bagus jugak adanya kem macam ni, dapat melatih remaja-remaja jadi lebih kuat dan independent as well as berdisiplin. Takat gambar sekeping kat atas ni je yang saya ingat snap, tengah hujan renyai-renyai..Dewan makan plak nuunn jauh di sana...


**************************************************************************


Selingan....
Baju kak basya..Tuan punya dah nak bersalin dah, baju baru siap..ampuunnn...
takpe, lepas pantang boleh pakai baju baru ye...




****************************************************************
Kurung biasa..tempahan adik opismate ku... 






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...