Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Monday 21 February 2011

Satu Minggu Satu Entry

Tak sangka yek.. ada gak insan yang sentiasa ternanti-nanti entry baru dalam jarumasindah.blogspot.com ni.. Ingatkan selama ni saya membebel sorang-sorang, jadi perasan & angkat bakul la saya sorang-sorang :P 

Sehinggalah pada satu hari di minggu lepas, saya terima satu email dari Hamba Allah tu, nama dia Asfida, merequestkan saya post entry baru setiap hari.. "Setiap hari??? Seminggu sekali pun, termenung saya nak cari idea.."  Katanya lagi, minat baca entry-entry di blog saya, seronok dengan gambar-gambarnya.. MasyaAllah.. Ente butul-butul tak parcaya la, ini mimpi ka? realiti ka? Terima kasih banyak-banyak, pasal minat sama blog ente... yang ente tau, entry ente kalau tak pasal baju kurung, mesti pasal lauk, up sikit lagi entry untuk melepaskan perasaan geram, marah, happy, dan sewaktu dengannya.

Tapi yang faling femes entry baju kurung la, baju kurung..baju kurung..baju kurung..takde baju lain ke ko reti jaet Azurina ooi...??

Pada adik Asfida, visitor2 dan commentor2 semua, saya budget satu minggu satu entry, itu pun kalau ada idea dan produk jek.. dan lagi bila ada masa free.. rasa tak berseri kan entry kalau takde gambar... muram hari-hariku..

Sabtu dan Ahad baru ni, saya memang busy yang amat, kain-kain baju sampai satu batalion, memasing ada fesyen sendiri.. nanti la, bila ada baju yang siap, saya post entry baru ye... ye..ye.. :P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...