Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Friday 26 November 2010

One Week in Tawau

Cepat benar masa berlalu.. Tak terasa minggu yang dinanti2kan sekian lama, dah pun berakhir.. Saturday night sampai KL, letihnya terasa lagi sampai hari ni... Today on MC, aku demam selesema, bergilir-gilir ngan Adam. Sekarang Adam dah ok, aku plak yang sok sek sok sek.

13 Nov...
Wui..seronok nye..Dalam hati tumbuh bunga, mekar macam dalam taman.. Tak sabar nak pijak kampung halaman. Adam ngan suami aku pun sama. Kat KLIA, sementara tunggu flight, jenjalan kat Eraman, ter'sebat' 3 botol perfume, Flora by Gucci & Green Tea - Elizabeth Arden buy 1 free 1.. harga kira memang murah sebab duty free, tapi realitinya memang mahal..ala..pejam mata aje la...

Flora by Gucci RM228 per bottle
Green Tea EDP by EA RM178 (Buy1Free1) @ Eraman KLIA


Adam yang sedang bosan


Di awan biru


14 Nov - 19 Nov
Seronok..seronok sangat.. especially Adam..umpama burung yang terlepas dari sangkar... Turun kut tangga belakang, naik kut tangga depan.. Bebas berlari sana sini, tendang bola sana sini.. Laman umah nenek luas, tak macam umah adam kat Shah Alam, langsung takde laman ek... Siap bleh 'berkenalan' & tangkap gambar ngan ayam yang atok bela...

"Hi Ayam... Nama saya Adam Aies" Adam memperkenalkan diri
"Kok...kok..kok... Ada aku kesah??..." jawab si ayam



"Jangan la sombong yam... Panjang rambut awak ye yam...
Jeles saya tak penah ada rambut mcm awak...!!"
"Atok antar saya g salon tiap-tiap pagi wat treatment.. kok..kok.." jelas ayam


"Sekarang kita kawan ye.. Bagi la no hp awak yam..
Nanti boleh kita ber3G.." pujuk Adam

"Stop Mama... Jangan jadi paparazzi la"

Mak wat kenduri doa selamat ari Ahad 14 Nov tu.. sebab aku eksiden bulan lepas.. mudah-mudahan lepas ni takde kecelakaan lagi yang menimpa Amin....

Among-among


Bubur Merah


Seafood jangan cakap la.. Sendiri mo ingat, belasah ikan besar, udang besar, sayur fresh giler... Nikmatnya balik kampung..

Ikan Merah RM13 aje sekilo, lepas tawar dapat RM10 sekilo..
Fresh dari laut...

Pasar Tanjung Tawau

Pasar Tanjung Tawau

20 Nov
Hari last kat Tawau, petang dah nak berangkat balik KL... Sedih jangan cakap la.. Tapi takmo nangis2.. dah besar panjang..malu....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...