Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Saturday 17 April 2010

Projek Cross-Stitch yang tergendala

Time mengemas pagi tadi aku terjumpa balik beg cross-stich aku. Dalam tu ada peralatan mengait aku & peralatan cross stich. Baru aku teringat, masa bujang inilah aktiviti favourite aku... Satu dah siap sepenuhnya.. satu lagi tu yang tergendala... sebab sibuk ngan baby.. Masa aku due bsalin, cross stich yang satu ni baru separuh siap. Dah sibuk sangat, jadi lupa terus. Pastu pindah rumah pulak, lagi ler terlupa semua sekali. Memang jiwa wanita terarah pada yang indah-indah, so memang taste aku design mesti ada bunga-bunga.... Yang dah siap ni ntah bila la nak di framekan... Tengah mencari jugak ni kedai frame sekitar Shah Alam.. tapi tak jumpa pun lagi..

Ni cross-stich yang dah siap tapi belum diframe


close-up


Cross-stich yang tergendala sekian lama
Body dah siap tapi single stitch utk background blom lg


close up


baru nak sambung mana yang tergendala tuh!






0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...