Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Sunday 11 April 2010

Borak- borak April 2010

Huish... Terasa lama benar tak bersiaran.. huhuhu...perasan... Lama benar tak post entry kat blog aku ntah... busy beb!! Kat opis busy...kat umah laaagi busy... banyak tempahan baju yang nak disiapkan... Ada tu yang tak sempat snap untuk diabadikan dlm jarumasindah.blogspot.com ni... Bila dah pass ke tangan tuannye, time tu baru teringat nak ambil gambar sebagai memori perpisahan.. cewahh!!!

Ni kira first entry utk bulan April 2010 ni... saja je nak berkongsi perasaan... ada one day tu aku surf blog org lain, dlm entry tu bunyiknye lebih kurang macam ni la... setakat jaet baju kurung tak mencabar langsung... Dalam hati aku macam terhiris sikit.. Ye la..aku kira terrer jaet baju kurung aje, baju2 jenis lain aku reti gak tapi belum confident nak jaet utk org lain..

Tapi bila difikirkan balik, untuk orang-orang yang dah terer menjaet memang la tak mencabar langsung, tapi cuba kita tanya kat kawan2 kita yang kaki bangku dalam dunia jahitan ni, memang mereka kagum gilerr... Cuba tanya di kalangan kawan2 wanita kita, jiran2 wanita kita, sapa2 aje la yang penting wanita... Sapa pandai jaet baju kurung??? Sure punye dalam 10 orang paling ramai mungkin 1 atau 2 orang aje yang reti menjaet... Betol tak???? Pada blog owner yang aku maksudkan tu, kalau2 le tervisit jarumasindah ni, and terbaca entry ni, jangan le mare... ku tahu bukan niat dihatimu menyakitiku... tapi kata-katamu itu cukup menghiris hatiku.. Ini cabaran buatku...Tungguuu....

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...