Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Sunday 11 April 2010

Blouse kain jersey aku siap jua akhirnya.....

At last.... blouse baru aku siap jua... Ekceli dah siap lama... Tapi aku tak sempat nak snap gambar... Kebetulan ari Jumaat lepas aku pakai blouse ni pegi keje... Selesa jugak pakai blouse dari kain jersey... Tak panas dan tak gatal... Blouse ni aku alter sikit tang pinggang, kalau ikut pola asal agak longgar sedikit. Kain untuk blouse kedua dah siap beli dah... Lepas ni nak jaet ikut pola yang lukis sendiri pulak...

Entry ni adalah kesinambungan entry ni, ni lah dia gambar baju yang dah siap... Wajah model tu undisclosed ye....Gaya model posing pon, lebih kurang gaya cikgunye posing jugak...




Huhu... camana cikgu posing camtu gak anak murid posing...
Betol tak cikgu Zura????





1 comments:

azima said...

salam..

dah siap ekk..


ok komen :

.
.
..
.
.
.
.
.
.
.

cam biasa lah kat blog maxi :)



mana pose cekak pinggang? trademark sy tue.. :p nggeee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...