Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Saturday 17 April 2010

Memori 1 - SPM '96 SM Konven St Ursula Tawau Sabah

Ari ni aku jadi rajin sket... Kemas balik almari yang dah jadi gobok sumbat barang... Terjumpa 3 album foto zoom.. Gambar2 penuh lagi kat dalam tu... Aku tak sempat nak transfer dlm album besar... Selak satu-satu, kelakar jugak tgk gambar time sekolah, time bcinta, time balik raya, semua gambar lama n semua bhg badan kecut2 lagi... Klu boleh nak minum weight gain.. Compare skrg ni bhg mana yang tak kembang?? Jawapannya zero.. Minum teh apa pun, jamu apa pun, baju plak yang makin kecut.. Hish..

Entry kenangan2 ku ni aku post berasingan according category.. takmo la campur2... time bebudak ngan time mak budak mana sama, tul tak??

Entry yg ni ada gambar2 time sekolah... Gambar ni masa kitorang baru je selesai paper last SPM tahun 1996, aku upload 2 keping je...malas nak tunggu lama-lama...

Baris belakang dari kiri : Ani, aku, Yessy, Piah
Baris depan dr kiri : Linda, Ina


Posing maut




0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...