Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Tuesday 3 April 2012

3 April 2012

Balik keje semalam, aku flat seawal buletin utama TV3 belum abis lagi. Berdenyut-denyut si kepala ini.. Lepas telan sebijik ubat selsema, sebijik synflex dan sebijik prednisolone...aku kiokk tak sedar ape...

Pagi ni pulak, aku sedih...semua benda macam tak kena aje...

1) Malam tadi mimpi tak best..mimpi anakku hilang disebabkan kelalaian cik asben percaya sangat kat anak buah dia..Naudzubillah.. (sedar je dari tido, rasa marah sangat kat cik asben, walaupun hanya mimpi..)

2) Pagi sebelum pegi keje, aku singgah beli nasi lemak dan kuih dekat-dekat rumah. Lama menunggu giliran nak order, tup-tup ada makcik sorang selamba derk aje potong q, dan pakcik nasi lemak tu selamba derk aje ambik order makcik tu... Panass je ati..

3) Drive gi keje, cam biasa jem gila b#*i lepas selepas tol Batu Tiga, memang ini lah yang me'manas'kan aku tiap-tiap hari. Ditambah pulak dengan si driver lembab kat depan, dengan driver bangang yang tak reti bagi signal bila masuk lane orang, dengan driver bahlol main follow rapat-rapat, dengan driver siot suka potong queue...warrgghh!!! 

4) Sampai tempat parking lak, sedih sangat.. aku kuar masuk park kete tak tau berapa kali, susah beno nak centre... Yang paling sedih...Mi goreng feveret ku  tumpah se'tapau'..sekali lagi aku ulangi se'tapau'..beli kat gerai no 1 tadi. FYI, aku biasa beli apa pe, memang bawak tapau sendiri.. Takpe, aku ambik positifnye, mungkin dalam mi goreng itu ada kaki lipas..sebab tu ia tumpah.. 

5) Ni dah sampai opis, rasa ralat sangat..rasa bising..bingit..riuhrendah etc (opismet dont ambik ati ye..ini luahanku..) tatau apa pulak yang meyedihkan aku lepas ni... so pagi ni makan nestum aje..no mi goreng.. Lapar!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...