Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Sunday 25 September 2011

Dua dah, satu lagi comiiing....!

Assalamualaikum...
Semalam saya seharian saya cuti menjaet..
Penat..
Saya sefamily keluar demi merealisasikan item-item wishlist saya..
Dua je dah.. satu lagi comiiiing!!
Yang comiing tu memerlukan saya mensurvey betul-betul, mana yang paling elok, mana yang paling berkualiti, mana yang paling berbaloi dan yang paling penting mana yang paling tak menyusahkan.. Yang comiing ni adalah top of my wishlist, tapi takpe sabar itu separuh daripada iman..

Dua yang dah tu adalah garment steamer dan Dr.Jabbar Water System.

Beli kat Carrefour Sek 23 Shah Alam
RM299 2 years warranty

Testing..testing 123
Rasa macam owner kedai baju plak huhuhu...

Beli kat Kedai al Jabbar..(nama kedai ape tah)
di Seksyen 7 Shah Alam, sebaris dengan Jakel,
opposite 7-eleven, pasang sendiri jek
Rege RM598

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...