Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Tuesday 28 June 2011

Mesin ku baru sembuh semalam

Baru seminggu tak menulis kat sini rasa rindu dan tak senang duduk plak.. Orang kata blog ni pengganti diary, dolu-dolu kan diary la tempat meluah perasaan.. tapi sekarang blog tak boleh nak luah sangat, open to public kan..maluu...

Nak dijadikan cerita, Ahad baru ni mesin jahit tepi saya pulak buat hal..nak nanges rasa..terbantut keje-keje menjahit saya.. Mana taknya, Julai nak nak tiba.. tak lama lagi raya..

Semalam saya call dua-dua phone no technician mesin jahit, Eddie - Technician Singer dan macam biasa LSN.
Tak kisah bayar lebih, sapa boleh datang ASAP, itu yang saya bayar. Tengahari semalam, technician LSN dah call dulu, kata nak datang petang.. Priority given to their loyal customer katanya.. Iye la.. Dari beli mesin ke servis semua dari LSN.. Rupa-rupanya tak ada yang rosak pun, skru je longgar. Alang-alang mamat itam ni dah datang, aku suh tukar pisau mesin jahit tepi sekali. Charge semua sekali RM105. Berbaloilah tu.. Better to pay than suffer coz machine illnesses..cewah.. Janji terubat lara hatiku, dan lena tidurku.. :P

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...