Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Monday 20 June 2011

Boboi boy ku..

Assalamualaikum..

Lama tak dengar cite.. busy benor gamaknye.. Iye memang saya busy sesangat.. tengah busy melapah kain-kain..belum dijahit.. bila dah siap jahit tu, ade gak la idea untuk entry baru..

Saya belum berapa sihat lagi ni.. demam dari Jumaat lepas.. ape lagi..MC la.. biasanya kalau MC boleh gak saya menyelit jahit selai dua baju, tapi kali ni saya lentoq abis..

Hari Sabtu lepas, saya dan family pegi pasar malam kat Seksyen 19 Shah Alam, macam biasa bila ada pasar malam, bermakna saya cutiiiii... cuti masak :P  Lalu satu gerai, tetibe Adam jerit, "Ma..nak boboi boy" sambil tangannya menunjuk ke arah topi-topi di situ... pelik gak saya.. sebelum ni, dialah yang paling benci topi dan segala jenis serkup di kepala.. Saya ikut je.. rupa-rupanya Adam berkenan topi kaler biru.. dah bayar, terus pakai.. dan berkata " Ni boboi boy.." ooo..pengaruh tv lagi... Takpe la... comelnye anak jantanku sorang ni bertopi..
Adam Boboi Boy


Boboi boy ku

Ni je lah baju yang sempat siap di kala kesibukan..
Ni baju saya sendiri, pakai gi keje ari ni
Kurung Pahang cotton

Kurung Pahang ku

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...