Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Wednesday 6 April 2011

tools buat butang bungkus.. my new toy

Tercapai dah hajatku memiliki tools ni.. Merata mencari, bertanya, tapi hampeh.. Gi kedai barang jahit, apek ngan nyonya kata, sini jual mutang woo..itu mesen tatak juat..sana China mari..

Lalu ku google la, tools butang bungkus ni kat internet, konon nak beli direct dari China supplier, English pulak tunggang langgang, risau gak sama ada aku atau dorang ker tersalah paham, karang ode mesin butang dihantarnya kat aku mesin basuh, susah ler..tak dapek den nak koba dah..

Sib baik ada Kak Nor Azlina atau Naiz, salah satu forumer kat Cari.com. Terima kasih daun keladi, lain kali ode lagi..Ehehhehe..kalau tak kenal ahkak, sampai la ni saya terkial-kial berbahasa Omputeh ngan supplier China tu.. saya tak paham dorang, dorang pun tak paham saya.

Inilah dia mesin butang bungkus yang saya dah dapat Jumaat lepas, my new toys.. Happy sesangat, rasa nak bawak tidur je.. (Over tu..!). As a start, saya beli size 18 & 24 dulu, yang lain-lain tu tungguu...

Dah try buat sendiri, butang bungkus untuk kebaya customer ku..
Tatap wajah butang dulu, baju siap kemudian ye...

4 comments:

DuniA PemikiR said...

kak brapa harga mesin ni kak?

Azurina Indah said...

Alamak..dah tak ingat la pulak..
dah beli lama, dr kenalan intenet gak

Orkid said...

nak tau jugak harga mesin ni.. agak2 dalam brapa ratus? ;p

Azurina Indah said...

Ramai yang bertanya rege mesin ni..seingat saya dalam RM300, ni rege awal 2011, dah 2012 ni tatau lak berape..mebi dah lebih sket la kut..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...