Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Tuesday 2 March 2010

Kuih Gulung a.k.a. Kuih ketayap & Buah Melaka a.k.a Kelepon


Hah...amik kau...dari last week aku perap hati dan perasaan nak post entry dalam blog aku... Tapi harapan tak kesampaian... Hari ni barulah hajat tercapai... Aku saja post gambar-gambar hasil air tanganku dalam blog ni untuk tatapn pengunjung (kalau ade la)...dan yang paling penting sebagai rekod dan kenang-kenangan aku... Dapat jugak aku menilai rekod dan prestasi memasak dan menjahit aku dari semasa ke semasa... Kalau diikutkan banyak yang dah tertinggal terutama baju-baju tempahan pelanggan-pelanggan aku... So dah ade blog ni insyaallah akan aku abadikan gambar baju-baju ittew dalam blog aku ni... Dah namanya blog aku suka ati aku la nak post ape...tul tak? Huh...puas ati...

1st Gambar - Kuih Gulung a.k.a. Kuih Ketayap (ni first trial aku, selama ni buat tak penah jadi, umo dah 30-an kot, sebab tu buat kali ni menjadi)

2nd gambar ni pulak Buah Melaka a.k.a Kuih Kelepon dlm bahasa Jawa.. Sume org kenal, xyah diperkenalkan dah...


0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...