Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Monday 5 March 2012

Craft Swap Geng OMJ di FB - Tote Bag

Assalamualaikum...


Sok sek sok sek hidungku ari ni.. Demam since Friday..huh..baru ni hengat nak pi klinik...viral fever doktor kata sambil memberiku sekeping mc chit.. makaseyyyy... dalam demam-demam terselit perasaan gumbira jugak, dpt rest kat rumah (rest kata ko?? Azurina Indah panthang rest!!! (mulut pesen makcik dlm filem ibu mertuaku) MC doktor bermakna the whole day lah haku kat depan mesin jahit, unless pitam tak sedarkan diri..barulah Azurina Indah tau apa maknanya rest).


Hoyeh!!! Tote bag dah siap.. Dlm minggu ni Insyaallah akan dipos kepada pemunya nye..Sapa-sapa join group Oh Mesin Jahit kat FB sure tau projek ni. And ini pertama kali saya join projek2 seumpama ini. Sronok jugak, buat sesuatu benda yang sebelum ni kita tak pernah ambik tau langsung. Tutorial jahit beg ni saya ambik kat website mana tah..Reversible Tote Bag, means luar dan dalam boleh digunakan.


Material saya guna kain cotton beli kat Nagoya Bukit Rimau aum! aum!.. RM12 semeter. Kalo perasan corak kain bunga-bunga tu sejibik dengan baju Ayu Diana..huhuh..memang sama pun, berminat lak ngan pattern ni, sudahnye saya beli aje.. semeter kain bunga2 dan semeter kain plain yang matching.. saya guna interfacing je, bagi teguh sket body beg ni... lagi pun tak tau kat mana nak beli batting...Tengok tu...kan comel bila dah jadi beg..siap testing isi telekung kat dalam... 

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...