Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Thursday 29 December 2011

Comel tak mama?

Adam : Comel tak mama?
Mama : Ye..mama memang comel..
Adam : Bukan mama la yang comel.. Adam la..
Mama : Bistu..Adam tanya mama comel ke tak..mama jawab la..


Keletah anak jantanku time cuba baju sekolahnye semalam...tersengih-sengih macam kerang rebus cicah sos.


Lepas snap gambar, sibuk bertanya kat saya.."comel tak mama?" Huhuuh..soklan tu memang cepumas la.. mama memang comel, kalau tak comel takkan babah mu terpikat kihkihkih...

Ye..anakku, kamu memang comel, tengok la sapa mamamu...::wink::wink:: 


Lencana taski dah siap saya jahit, leceh jugak, saya kena tetas poket baju dulu sebelum jahit lencana tu, kemudian kena jahit semula... Saya bayangkan ibu-ibu yang tak reti menjahit atau tak ada mesin jahit, sure hantar kat tailor la jawapannye...


Cadang saya semalam untuk pendekkan seluar Adam. Tapi bila fikir balik, better basuh dulu sebelum buat sebarang alteration. Risau jugak kalau kain cotton ni shrink... 


Comel tak mama??

Aku harus buat something kat leher baju ni
Nampak gaya Adam tak tahan kolar leher macam ni

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...