Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Wednesday 2 March 2011

Sorry..saya terpaksa tolak kali ni..

Saya ada dapat request suruh jahit baju macam ni.. rasa-rasanya boleh.. tapi confidence level tu belum cukup lagi.. ditambah pulak dengan kesuntukan masa.. Tahap kekemasan sangat perlu dititik beratkan, biar memuaskan hati semua orang.. Customer tempah baju berbayar bukannya free.. jadi 'win-win situation' la kan... saya tolak sekarang, customer pun boleh cari tailor lain yang lebih mahir.. saya tak susah hati, dia pun tak rugi :P
Sepengalaman saya sebelum saya tahu menjahit, selalu kecewa bila tailor jahit baju tapi tak seperti yang dipinta.. Saya tak nak orang lain pulak rasa macam tu..

Jahit dress macam ni gaya-gaya macam tailor professional je... Takpe la, bukan kali ni.. tapi akan datang InsyaAllah.. aku boleh buat..

Sumber : Penghantar email ke rinacomel79@yahoo.com

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...