Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Monday 28 March 2011

Saya busy banget..!

Assalamualaikum..
Sekadar jenguk rumah yang dah 2 minggu tak sapu.. Banyak sawang..
Lately ni, busy banget.. nanti2 la free sikit.. saya post entry baru..
Banyak citer nak kongsi ni..

**Geram nih..tgh nak renew driving licence kat myEG, transaksi tak berjaya, tapi caj tu dah dikreditkan kat akaun kredit kad aku.. Bila call myEG customer service, hampeh.. 3 kali tau aku call, asyik putus, bukan tak sengaja, tapi macam disengajakan..

Weh..duit aku tu, RM97 mungkin tak banyak bagi orang kaya, tapi bagi golongan marhaen macam aku RM97 tu cukup berharga.. kepada bos2 myEG kut2 terbaca entry saya ni, didik sikit staff anda untuk menghargai customer dan melayan segala masalah customer, jangan main suka hati je putuskan line.. saya guna khidmat anda dengan bayaran, bukan FREE.. Jadi jangan ambil mudah segala jenis permasalahan yang diajukan.. Saya tak akan berdiam diri selagi saya:
1) tak dapat renewal lesen memandu saya ATAU
2) tak dapat balik duit RM97 yang dah di charge ke a/c kredit kad saya

Font di atas dah dikecikkan, menandakan amarah dah cool spt sediakala..
updated** lesen dah dapat setelah saya call mereka berulang kali.. mana tak asyik diputuskan je.. at last..keluar jugak kata-kata hati saya yang tengah marah.. baru la sang staff tu terhegeh-hegeh mintak hp no saya, dan berjanji akan menghubungi saya semula hari tu juga..

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...