Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Tuesday 11 January 2011

11 Januari 2011

Assalamualaikum...

Hari ni dah hari ke-11 di tahun 2011, cepatnya masa berlalu.. Sedar tak sedar, tahun ni umur ku dah menjangkau yang ke-32.. Dah tua dah...ehehhehe...

Hujung minggu lepas memang terisi sepadat-padatnya... dari Jumaat sampai Ahad, kitorang balik Pahang..
Letih jangan cakap la, tapi seronok.. sekali sekala lari dari hiruk pikuk bandaraya Shah Alam..
Kain-kain baju tempahan bergelimpangan kat bilik jahit aku.. belum terbakar lagi mood menjahit ni.. Tunggu lah sikit lagi...

......Jumaat ni, ada dinner CNY, kat Shah Alam jugak, majikan husband aku kan celebrate CNY, so ni mcm get together la.. tapi aku tengah pening, nak pakai baju ape ek?? aku tak kira..nak baju baru gak..nanti la aku pikirkan..

.............................................................

Nota abaya kupu-kupu dah ode dari kak zura.. sesuai ke aku pakai abaya tu ek...???

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...