Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Saturday 6 March 2010

All by my own handmade

Hari ni aku cuti... Dr semalam, tapi semalam aku cuti sebab appointment dengan Dr Delaila dekat SJMC. Hari ni aku nak settle kan 4 pasang baju tempahan Roslinna & Suriati. Alhamdulillah, belum siap sepenuhnya tapi dah 90%.

Semalam sementara menunggu result blood test, aku sempat merayau ke Carrefour Subang Jaya. Pegi Nagoya beli kain jersey untuk kelas blouse aku. Dapatlah gak beli kain jersey tudung yang match dengan kaler kain baju. Malam ni aku dah 'sembelih' satu kit tudung aku. Sok baru jahit tepi, malam2 ni bingit kang, ganggu jiran nak tido, bunyi mesin jahit tepi aku tu boleh tahan. Tengok gaya, tudung ala Ariani aku menjadi. Hmm..puas hati..everything on my own hand. Tak payah nak beli-beli lagi, jahitan bukan kemas pun, buat menyakitkan hati je.

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...