Tuan tanah berehat dari mengambil sebarang tempahan jahitan sehingga diberitahu kelak. Harap maklum....

Wednesday 28 September 2011

Empire Shopping Gallery Molotop!!!!

Entri hari ni bukan pasal menjahit, bukan juga pasal Adam, tapi pasal molotop!!
Jarak Empire building ni dengan ofis saya tak sampai sekm pun. Ala.. menyeberang jalan je dari Consplant.

Mula-mula memang pelik la, jem sesangat, hampir tak bergerak dari start kuar dari federal ke consplant.. I wonder why.. Even, hari ni pun saya kena parking berbayar..sib baik RM2 jek per entry. Tak boleh nak masuk season parking kat consplant 2 sebab pak polisi dah block semua jalan.

Sampai je kat ofis, baru la saya tau cerita sebenar.. Empire Shopping tu molotop.. menurut cerita-criti, letupan disebabkan gas yang leaking.. patut la tadi ramai makcik-makcik dan pakcik indon duduk kat tepi jalan. Ingatkan buat mogok lapar ke ape.. tapi takpe la, Empire tu tempat shopping orang-orang kaya jew..untuk golongan marhaen cukup takat 'mebeli-belah tingkap' atau paling kuat pun, beli barang dapur kat Jaya Grocer. Kalau la, terletup sampai Consplant ni kan... yehuu..opis tutup!!! Tapi dapat serpih je..

Saya bila dengar berita Empire Shopping Gallery ni meletup, honestly, saya tak rasa ape-ape, cuma rasa bersyukur, sebab mende ni tak jadi time office hour.. Kalau tak, maunye bergelimpangan manusia, especially kengkawan secompany yang baru dapat bonus ni..
Mostly, pengunjung kat sini, orang-orang kaya yang tak sedar diri jek.. kalau la jadi time office hour, memang sah Allah tu nak tunjuk something kat mereka2 ni..

Saya pinjam gambar-gambar yang saya google sebentar tadi..

Kredit to beliamuda.com
Cenggini la lebih kurang jem pagi tadi..
Tensen ahkak

Kebaboom..!!

Macam snap dari wisma consplant je..
Look terrible gak


Keta sapa lah ni.. Ape agak dibuatnye pukul 3 pagi kat Empire ni eh??

Sian nyonya colors.. tak sedap pun makan kat sini dah le mahal!!

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...